.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در نخستین اقدام خود پس از خرید سهام باشگاه استقلال، درصدد تغییر نام این باشگاه برآمده‌اند. خریدار استقلال در صدد تغییر نام باشگاه
مدیران هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس، در نخستین اقدام خود پس از خرید سهام باشگاه استقلال، درصدد تغییر نام این باشگاه برآمده‌اند.(ادامه)
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد. آیین واگذاری پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی برگزار شد
آئین واگذاری مالکیت باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی، صبح امروز از حوالی ساعت ۱۱ در محل ساختمان وزارت امور اقتصادی و دارایی با حضور مدعوین برگزار شد.(ادامه)
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد. امتناع بازیکنان از امضا و چالش بزرگ خطیر/ استقلال در خطر سقوط!
باشگاه استقلال که تلاش می کند نواقص خود برای گرفتن مجوز حرفه ای را برطرف کند، به تازگی با مشکل بزرگتری مواجه شده که در صورت حل نشدن آن می تواند این تیم را به لیگ دسته اول بفرستد.(ادامه)
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد. آغاز مزایده رسمی استقلال و پرسپولیس
مزایده رسمی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در فرابورس آغاز شد.(ادامه)
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان نشان می دهد کادرفنی این تیم تصمیمی برای تغییر فرمول موفقیت خود ندارد. ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان
ترکیب احتمالی پرسپولیس برای دیدار با صنعت نفت آبادان نشان می دهد کادرفنی این تیم تصمیمی برای تغییر فرمول موفقیت خود ندارد.(ادامه)
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است. استقلال دست از بیانیه نویسی بردارد
پیشکسوت استقلال معتقد است که ناراحتی نکونام از داوری منطقی است.(ادامه)
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند. صدور مجوز حرفه ای سرخابی ها در گرو حل مشکل مالکیت مشترک
رئیس کمیته صدور مجوز حرفه ای فدراسسیون فوتبال گفت: اگر مشکل مالکیت حل نشود دو باشگاه استقلال و پرسپولیس نمی توانند مجوز بگیرند.(ادامه)
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند. سهم استان‌ها در لیگ برتر فوتبال ایران / مازندران مهد فوتبال ایران، با 63 بازیکن در صدر
از 31 استان کشور ایران، 29 استان در لیگ برتر بازیکن دارند که در این بین سه استان مازندران، تهران و خوزستان بیشترین بازیکن لیگ برتری را دارند.(ادامه)
وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپولیس به‌عنوان سرمایه‌های کشور جایگاه بزرگی دارند و قطعاً با مدیریت صحیح می‌توانیم به واسطه داشتن هواداران میلیونی از آن‌ها استفاده مطلوب کنیم. هاشمی: سرخابی‌ها به ۲ بانک غیردولتی واگذار می‌شوند
وزیر ورزش و جوانان گفت: استقلال و پرسپولیس به‌عنوان سرمایه‌های کشور جایگاه بزرگی دارند و قطعاً با مدیریت صحیح می‌توانیم به واسطه داشتن هواداران میلیونی از آن‌ها استفاده مطلوب کنیم.(ادامه)
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند. باشگاه پرسپولیس فروخته شد +سند/ یک هلدینگ ثروتمند استقلال را می‎‌خرد
برای حضور سرخابی‌ها در فصل بعد رقابت‌های باشگاهی در سطح قاره آسیا، لازم است که هر دو تیم به بخش خصوصی واگذار شوند که دو تیم تا یازده فروردین برای این کار زمان دارند.(ادامه)
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سرپرستان، مدیران رسانه ای و مسئولین کانون هواداران باشگاههای پرسپولیس و استقلال را به این کمیته احضار کرد. احضار مسئولان سرخابی‌ها به کمیته اخلاق
کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال سرپرستان، مدیران رسانه ای و مسئولین کانون هواداران باشگاههای پرسپولیس و استقلال را به این کمیته احضار کرد.(ادامه)
با توجه به حکم کمیته انضباطی AFC درباره محرومیت سپاهان برای میزبانی در استادیوم نقش‌ جهان تیم‌های نساجی و سپاهان در ورزشگاه آزادی از حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی خواهند کرد. نساجی و سپاهان در یک روز میزبان حریفان در آزادی
با توجه به حکم کمیته انضباطی AFC درباره محرومیت سپاهان برای میزبانی در استادیوم نقش‌ جهان تیم‌های نساجی و سپاهان در ورزشگاه آزادی از حریفان خود در لیگ قهرمانان آسیا میزبانی خواهند کرد.(ادامه)
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد. ارائه اینترنت نامحدود و رایگان به بازیکنان النصر
مدیرعامل تیم فوتبال پرسپولیس گفت: علیرضا بیرانوند پشتکار مثال زدنی دارد و انشاالله از یکشنبه آینده به زمین می‌آید و به بازی با النصر می‌رسد.(ادامه)
بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دربی رفت لیگ بیست و سوم روز دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد. تاریخ دقیق دربی ۱۰۲ مشخص شد
بنابر اعلام سازمان لیگ فوتبال ایران دربی رفت لیگ بیست و سوم روز دهم شهریور ماه برگزار خواهد شد.(ادامه)

کاپیتان تکنیکی تیم ملی امید کشورمان مورد توجه دو تیم سرخابی پایتخت قرار گرفته است. رقابت استقلال و پرسپولیس بر سر ستاره سپاهان!
کاپیتان تکنیکی تیم ملی امید کشورمان مورد توجه دو تیم سرخابی پایتخت قرار گرفته است.(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد. پرسپولیس حذف شد ؟ مهدی تاج آب پاکی را روی دست استقلال و پرسپولیس ریخت
رئیس فدراسیون فوتبال درباره آخرین وضعیت تیم امید و صدور مجوز حرفه‌ای برای سرخابی‌ها توضیحاتی را ارائه داد. (ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
 پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. ه استقبال دربی (5)؛ 100 نکته از دربی به بهانه دربی 100
پس از 55 سال، دربی بالاخره به شماره 100 رسید. (ادامه)
یکصدمین دربی بزرگ فوتبال ایران، در حالی سوم اردیبهشت برگزار می‌شود که پرسپولیس و استقلال شرایط مشابهی از نظر پیروزی در این ماه دارند. سهم سرخابی‌ها از دربی‌های اردیبهشتی چقدر است؟
یکصدمین دربی بزرگ فوتبال ایران، در حالی سوم اردیبهشت برگزار می‌شود که پرسپولیس و استقلال شرایط مشابهی از نظر پیروزی در این ماه دارند.(ادامه)
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده است. کار سخت پرسپولیس برای رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده است.(ادامه)
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده است. کار سخت پرسپولیس برای رسیدن به آسیا
با شرایطی که فدراسیون فوتبال در خصوص سهمیه‌های آسیایی فوتبال ایران اعلام کرد حالا کار پرسپولیس برای بازگشت به لیگ قهرمانان آسیا بسیار سخت شده است.(ادامه)
برد فولاد مقابل پرسپولیس در یک بازی جنجالی همچنان سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی است. فولاد چطور پرسپولیس را شکست داد؟
برد فولاد مقابل پرسپولیس در یک بازی جنجالی همچنان سوژه اصلی رسانه‌های ورزشی است.(ادامه)
رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد که دو باشگاه پر طرفدار ایران به لیگ قهرمانان آسیا برگشتند. استقلال و پرسپولیس به لیگ قهرمانان آسیا بازگشتند
رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد که دو باشگاه پر طرفدار ایران به لیگ قهرمانان آسیا برگشتند.(ادامه)
جدول لیگ برتر فوتبال در پایان هفته نهم
برتری پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور در هفته نهم باعث شد صدر جدول بین سرخابی‌ها باقی بماند و گل‌گهر با دومین باخت به رده چهارم سقوط کند(ادامه)
قرارداد ویلموتس‌ یک سونامی‌ بود
وزیر ورزش و جوانان گفت: قرارداد مارک ویلموتس‌ یک سونامی‌ در ورزش‌ بود که همه باید تلاش کنیم تا نظیر آن دیگر تکرار نشود.(ادامه)
مالکیت ۲ ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس واگذار می‌شود
وزیر ورزش و جوانان از واگذاری رسمی مالکیت دو ورزشگاه به استقلال و پرسپولیس خبر داد.(ادامه)
اعلام زمان معامله سهام استقلال و پرسپولیس
سرپرست دفتر شرکت‌ها و آماده سازی بنگاه‌های سازمان خصوصی سازی جزئیات واریز پول به حساب سرخابی‌ها و زمان معامله سهام دو باشگاه را اعلام کرد (ادامه)
استقلال درس عبرت گرفته است
هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: همانطور که تمرکز همه بر روی قهرمانی در لیگ است، مدیران استقلال باید به فکر جذب بازیکن برای فصل آینده هم باشند.(ادامه)
نماد سرخ آبی‌ها چه زمانی بازگشایی می‌شود؟
سازمان بورس مجوز ثبت افزایش سرمایه را به اداره ثبت شرکت‌ها داده و بعد از ثبت و عودت به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی، سهام سرخابی‌ها به سهامداران تخصیص داده شود و نماد آنها بازگشایی می‌شود.(ادامه)
خبری مهم برای خریداران سرخابی ها
۱۳ روز از آغاز پذیره نویسی سهام دو شرکت استقلال و پرسپولیس گذشته است و این فرایند همچنان ادامه دارد، اما فرابورس در اطلاعیه ای ازافزایش سقف خرید این دو نماد خبر داده است. این خبر چه تاثیری بر فروش سرخابی ها دارد؟(ادامه)
1 2 3 4 5 ... 8 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.037 seconds.